Latest Jobs 2022

PPHI Jobs 2022 Peoples Primary Healthcare Initiative


پیپلز پرائمری ہیلتھ کیئر انیشیٹو (PPHI) کا آغاز اقوام متحدہ کے بین الاقوامی چلڈرن ایمرجنسی فنڈ (UNICEF) نے سندھ حکومت کے ساتھ شراکت میں کیا تھا۔ PPHI جابز انیشیٹو کا بنیادی مقصد صوبہ سندھ، پاکستان کے غریب ترین اضلاع میں 5 سال سے کم عمر بچوں کو صحت اور غذائیت کی معیاری خدمات فراہم کرنا ہے۔ پی پی ایچ آئی ایک غیر منافع بخش تنظیم ہے اور حکومت سندھ، صحت کے کارکنوں، تحقیقی اداروں، کمیونٹی لیڈرز، بین الاقوامی ایجنسیوں اور عطیہ دہندگان کے درمیان پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ ہے۔ PPHI بنیادی صحت کی دیکھ بھال کی اشد ضرورت کو پورا کرنے کے لیے شروع کیا گیا تھا۔

The Peoples Primary Healthcare Initiative ایک پبلک پرائیویٹ اقدام ہے۔ اسے سب کے لیے سستی قیمت اور رسائی پر اعلیٰ معیار کی بنیادی صحت کی دیکھ بھال کی خدمات کی فراہمی کو فروغ دینے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ پیپلز پرائمری ہیلتھ کیئر انیشی ایٹو پاکستان میں صحت کی دیکھ بھال کی فراہمی کے نظام کے لیے انتہائی ضروری محرک فراہم کرے گا، اور صحت کے تمام متعلقہ شعبوں میں صلاحیت کی تعمیر میں بھی سہولت فراہم کرے گا۔ یہ موجودہ غیر مساوی، غیر موثر اور غیر پائیدار صحت کی فراہمی کے نظام کی اصلاح میں سہولت فراہم کرے گا، اور صحت کی دیکھ بھال کے بہتر نتائج کی طرف ایک تبدیلی کو متحرک کرے گا۔

--- Sponsored Links ---

پیپلز پرائمری ہیلتھ کیئر انیشیٹو (PPHI) ایک پبلک پرائیویٹ سیکٹر پارٹنرشپ (PPP) پروگرام ہے جسے سندھ کی صوبائی حکومت نے 2015 میں شروع کیا تھا۔ یہ پاکستان میں اپنی نوعیت کا پہلا اقدام ہے، جس کا مقصد سستی طبی سہولیات فراہم کرنا ہے۔ سندھ کے دیہی علاقوں میں عام لوگوں کے لیے، جس کے تحت لوگ ایک چھتری اسکیم کے تحت طبی خدمات کی ایک حد تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

پیپلز پرائمری ہیلتھ کیئر انیشیٹو (PPHI) سندھ کے محکمہ صحت کا ایک منصوبہ ہے جو کہ وزارت صحت اور آبادی، حکومت پاکستان کی مشاورت سے قائم کیا گیا ہے، تاکہ صوبے میں آبادی کے تمام طبقات میں احتیاطی صحت کی دیکھ بھال کے کلچر کو فروغ دیا جا سکے۔ PPHI 95% آبادی کو انتہائی مناسب قیمت پر اور بغیر جیب خرچ کے بنیادی صحت کی خدمات فراہم کرتا ہے۔

سندھ میں پرائمری ہیلتھ کیئر پروجیکٹ پی پی ایچ آئی جابس سندھ حکومت کا ایک پروگرام ہے جس میں کمیونٹی ہیلتھ سینٹرز اور ڈسپنسریوں کا ایک نیٹ ورک قائم کیا گیا ہے، جن میں سے ہر ایک کی آبادی تقریباً 100,000 افراد پر مشتمل ہے۔ سندھ میں پرائمری ہیلتھ کیئر پروجیکٹ صحت کے نظام میں اصلاحات کے ایک بڑے اقدام کا حصہ ہے جس میں عوامی اضلاع، تحصیل اور گاؤں کی سطح پر اسپتالوں کا قیام شامل ہے۔ حکومت نے دو دہائیوں سے زیادہ عرصے سے اس موضوع پر بہت زیادہ توجہ دی ہے۔

حکومت سندھ، پاکستان نے حال ہی میں پیپلز پرائمری ہیلتھ کیئر انیشیٹو کا آغاز کیا ہے۔ یہ صوبے کے غریب اور پسماندہ لوگوں کو صحت کی سہولیات کی وسیع رینج کے لیے ایک منفرد مہم ہے۔ یہ پروگرام وزیر اعظم عمران خان کے ملک میں صحت کی دیکھ بھال کو بہتر بنانے کے وژن کا حصہ ہے۔

--- Sponsored Links ---

اکیسویں صدی کے آغاز میں پاکستان کے دیہاتوں میں ایک جامع بنیادی صحت کی دیکھ بھال کی عمارت قائم کی گئی۔ PPHI نوکریاں اس ڈھانچے نے پورے صوبے میں بنیادی صحت کی دیکھ بھال کا خیال پھیلا دیا۔ محکمہ صحت اس صدی کے آغاز سے بنیادی صحت کی دیکھ بھال کی بنیاد پر کام کر رہا ہے تاکہ بیماریوں کے بوجھ کو کم کیا جا سکے اور صحت کے نتائج کو بہتر بنایا جا سکے۔

حکومت سندھ محکمہ صحت نے پیپلز پرائمری ہیلتھ کیئر انیشی ایٹو پی پی ایچ آئی جابز سندھ میں تقرری کے لیے مختلف آسامیوں کا نوٹیفکیشن جاری کر دیا ہے۔ سندھ کا ڈومیسائل رکھنے والے امیدوار ان آسامیوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

آسامیاں/ آسامیاں

  • کمپنی کا منشی
  • طبی افسر
  • ٹیکنیشن بلڈ بینک
  • ٹیکنیشن ڈینٹل
  • ریسپشنسٹ
  • لیڈی ہیلتھ وزیٹر
  • مینیجر پروگرامر
  • پروگرام آفیسر
  • ڈسٹرکٹ مانیٹرنگ آفیسر
  • پروگرام کمیونٹی ہیلتھ ورکر

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی PPHI کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو روکنے یا منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
پی پی ایچ آئی جابز 2022 پیپلز پرائمری ہیلتھ کیئر انیشیٹو
پی پی ایچ آئی جابز 2022 پیپلز پرائمری ہیلتھ کیئر انیشیٹو
پی پی ایچ آئی جابز 2022 پیپلز پرائمری ہیلتھ کیئر انیشیٹو

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

--- Sponsored Links ---

سرکاری ویب سائٹ


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button