Latest Jobs 2022

POST Office Jobs 2022 Latest Advertisement


پاکستان پوسٹ آفس پاکستان کی سرکاری پوسٹل سروس ہے۔ یہ پاکستان کی قدیم ترین تنظیموں میں سے ایک ہے جو تقریباً ایک دہائی سے پاک فورمز کی پیش گوئی کر رہی ہے۔ پاکستان پوسٹ کا کارپوریٹ ہیڈ آفس لاہور روڈ، راولپنڈی پر واقع ہے۔ تاہم ڈاکخانوں کی اکثریت پورے پاکستان میں واقع ہے۔ پاکستان پوسٹ آفس جابز پاکستان کی سرکاری اور آپریٹڈ پوسٹل سروس ہے۔ یہ ایک وفاقی ادارہ ہے اور اس کا ہیڈ آفس وفاقی دارالحکومت اسلام آباد کے جی پی او میں واقع ہے۔ یہ اپنے دائرہ اختیار کے اندر رہنے والے لوگوں کو پورا کرتا ہے جو پورے پاکستان تک پھیلا ہوا ہے۔

پاکستان پوسٹ آفس پاکستان کا ایک سرکاری ادارہ ہے، جو وفاقی حکومت کی ملکیت ہے۔ پوسٹ آفس تمام بڑے شہروں اور زیادہ تر دیہی علاقوں میں ڈاک کی خدمات پیش کرتا ہے۔ پوسٹ آفس اپنے صارفین کے لیے بینکنگ کی بنیادی سہولیات بھی فراہم کرتا ہے۔ پاکستان پوسٹ نوکریاں پاکستان کی پوسٹل سروس ہے۔ یہ پاکستان اور بیرون ملک سب سے بڑا پوسٹل نیٹ ورک ہے جس میں ملک بھر میں تقریباً 1,500 ڈاک خانے اور شاخیں ہیں۔ یہ وزارت مواصلات کے تحت ایک سرکاری محکمہ ہے۔ یہ کم آمدنی والے گروہوں سمیت معاشرے کے تمام طبقات کو مالیاتی خدمات فراہم کرنے والا ایک بڑا ادارہ رہا ہے۔ پاکستان میں کئی ڈاکخانے ہیں جو مختلف شہروں میں واقع ہیں۔ یہ پاکستان اور دیگر ممالک کے عوام کو ڈاک کی خدمات کی سہولت فراہم کرتا ہے۔ پاکستان میں، کئی پوسٹ آفس موجود ہیں جہاں آپ آسانی سے دوسرے علاقے سے میل بھیج یا وصول کر سکتے ہیں۔

--- Sponsored Links ---

پاکستان پوسٹ پاکستان میں پوسٹل سروس فراہم کرنے والا ایک سرکردہ ادارہ ہے اور وزارت مواصلات کے تحت ایک سرکاری محکمہ ہے۔ یہ پاکستان کی آزادی کے بعد 1947 میں قائم کیا گیا تھا، اس کا صدر دفتر اسلام آباد میں تھا۔ آج، پاکستان پوسٹل سروس ملک بھر میں واقع اپنی شاخوں اور ڈاکخانوں کے وسیع نیٹ ورک کے ذریعے اپنی خدمات پیش کرتی ہے۔ یہ حکومت پاکستان کی جانب سے صحیفہ سازی کی خدمات فراہم کرنے کا بھی ذمہ دار ہے۔

پاکستان پوسٹ آفس پاکستان کا ایک ریاستی ادارہ ہے۔ پوسٹ آفس عوام کو پوسٹل سروسز کی ایک وسیع رینج پیش کرتا ہے، جیسے ڈاک ٹکٹوں کی فروخت، پوسٹل آرڈرز، پوسٹل پیکٹ، اور پوسٹل انشورنس۔ یہ ملک بھر میں متعدد پوسٹ آفس چلاتا ہے اور ہزاروں شہریوں کو روزگار کے مواقع فراہم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ دیگر سرکاری محکموں کے ساتھ ساتھ سرکاری ملکیتی کارپوریشنوں کے لیے بھی ایک بنیاد کا کام کرتا ہے۔ پاکستان میں تقریباً 200 ڈاکخانے ہیں، جن میں سے سبھی حکومت کے زیر انتظام ہیں۔ ہر پوسٹ آفس عوام کو مختلف قسم کی خدمات فراہم کرتا ہے، بشمول میل بھیجنا اور وصول کرنا، پیکج کی ترسیل، منی آرڈرز، ڈرافٹ سٹیمپ، پوسٹل آرڈرز، رجسٹرڈ خطوط اور ٹیلی گرام۔

پاکستان پوسٹ آفس جابز پاکستان میں میل بھیجنے اور وصول کرنے کا ایک طریقہ ہے۔ سروس کی بنیاد برطانوی نوآبادیاتی دور میں 1947 میں رکھی گئی تھی۔ یہ ایک وفاقی حکومت کا ادارہ ہے۔ پاکستان پوسٹ کے چیئرمین اسے چلانے کے ذمہ دار ہیں۔ پاکستان میں پوسٹل سروس وزارت مواصلات کے زیر انتظام ہے۔

کیا آپ پاکستان میں سرکاری نوکریوں کی تلاش میں ہیں؟ آپ اس ویب سائٹ سے پاکستان میں تمام تازہ ترین نوکریاں حاصل کر سکتے ہیں۔ حکومت طلباء اور تعلیم یافتہ امیدواروں کو بڑی تعداد میں ملازمت کے مواقع فراہم کر رہی ہے۔ وہ امیدوار جو سرکاری شعبے کے ساتھ کام کرنے کے خواہشمند ہیں وہ ان ملازمتوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں جن کا اعلان وفاقی اور صوبائی حکومتوں کے محکموں کے ذریعے کیا جاتا ہے۔
پاکستان پوسٹ آفس میں نوکریوں کو آپ کے طالب علم ہونے کے دوران آمدنی کا بہترین ذریعہ سمجھا جانا چاہئے کیونکہ اس نوکری کے لیے کسی تجربے یا تعلیمی قابلیت کی ضرورت نہیں ہے، صرف عمر کی حد 18 سال ہے، اور وہ بھی مرد امیدواروں کے لیے۔

--- Sponsored Links ---

آسامیاں/ آسامیاں

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی پوسٹ آفس کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو روکنے یا منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
پوسٹ آفس جابز 2022 تازہ ترین اشتہار
پوسٹ آفس جابز 2022 تازہ ترین اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ


--- Sponsored Links ---

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button