Latest Jobs 2022

Pakistan Army Jobs 2022 Latest Advertisement


پاک فوج پاکستان کا سب سے خود کفیل اور بااثر ادارہ ہے۔ یہ پاکستان کو اندرونی اور بیرونی جارحیت سے محفوظ رکھتے ہوئے ایک سیکورٹی فورس کے طور پر کام کرتی ہے۔ فوج کو ایک رضاکار فورس کے طور پر تشکیل دیا گیا ہے جس کا ہیڈ کوارٹر راولپنڈی میں ہے۔ پاکستان کی سرحدوں کی حفاظت کے ساتھ ساتھ بحران کے وقت انسانی بنیادوں پر کارروائیاں کرنا اس کے بنیادی فرائض ہیں۔ پاکستان آرمی کی نوکریاں پاکستان کی مسلح افواج کی شاخ ہے جو زمین پر مبنی فوجی کارروائیوں کے لیے ذمہ دار ہے۔ اس کا بنیادی مشن دیگر پاکستانی مسلح افواج کے ساتھ مل کر، پاکستان کے دفاع میں انتہائی موثر، نظم و ضبط، پیشہ ورانہ اور قابل شراکت فراہم کرنا ہے۔

پاکستان آرمی پاکستان کی مسلح افواج کی سب سے بڑی شاخ ہے اور زمینی فوجی کارروائیوں کی ذمہ دار ہے۔ پاک فوج فعال فوجی اہلکاروں کے لحاظ سے دنیا کی 8ویں اور فوجی بجٹ کے لحاظ سے 7ویں بڑی فوج ہے۔ پاکستان آرمی پاکستان کی مسلح افواج کی ایک شاخ ہے جو زمینی فوجی کارروائیوں کے لیے ذمہ دار ہے۔ پاکستانی فوج کے پاس تقریباً 550,000 فعال اہلکاروں کی فعال طاقت ہے اور اس کا انتظام وزارت دفاع کے زیر انتظام ہے۔ یہ پاکستانی فوج کی سب سے بڑی شاخ ہے۔

--- Sponsored Links ---

پاک فوج نے ہمیشہ پاکستان کی تقدیر سنوارنے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ یہ ایک فوجی اسٹیبلشمنٹ ہے جو ملک کی تقدیر کو کنٹرول کرتی ہے اور پاکستان کے شہریوں میں اس کا احترام کیا جاتا ہے۔ پاک فوج کی تاریخ ایسے واقعات سے بھری پڑی ہے جنہوں نے پاکستان کی تقدیر بدل دی۔ پاک فوج پاکستان کی مسلح افواج کا بنیادی زمینی جزو ہے۔ یہ پاکستان کی زمین پر مبنی فوجی کارروائیوں کے لیے ذمہ دار ہے اور اس کی قیادت چیف آف آرمی سٹاف (COAS) کرتے ہیں، قانون کے مطابق ایک چار ستارہ جنرل۔ پاکستان آرمی کا قیام اس وقت ہوا جب 1947 میں پاکستان نے برطانوی سلطنت سے آزادی حاصل کی۔

پاکستان آرمی ان سب سے ذہین اداروں میں سے ایک ہے جو آپ کو فوج میں ایک کامیاب کیریئر فراہم کر سکتی ہے۔ ہر سال پاکستان آرمی افسروں اور جوانوں کے لیے اوپننگ جاری کرتی ہے۔ پوسٹیں تمام اسپیشلائزیشنز میں دستیاب ہیں۔ اگر آپ پاکستان آرمی میں بھرتی ہونا چاہتے ہیں تو مقررہ تاریخ سے پہلے اپنا درخواست فارم جمع کرانا ضروری ہے۔ پاکستان آرمی ایک پلیٹ فارم ہے جو پاکستان آرمی میں ملازمتوں اور پاکستان آرمی میں بھرتی کے عمل کے بارے میں معلومات تک رسائی فراہم کرتا ہے۔ اس کا مقصد پاک فوج میں بھرتی کے بارے میں حقیقی معلومات فراہم کرنا بھی ہے۔ ہم یہاں پاکستان آرمی کے لیے تمام تازہ ترین نوکریوں کے اشتہارات پوسٹ کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

آسامیاں/ آسامیاں

  • اسسٹنٹ
  • سٹینو ٹائپسٹ
  • سپروائزر
  • ڈیٹا انٹری آپریٹر
  • یو ڈی سی
  • ایل ڈی سی

اہلیت کی شرائط

  • درخواست گزار کی کم از کم عمر 17 سال ہونی چاہیے۔
  • ان کی عمر یا تو 22 سال سے کم ہونی چاہیے یا ان کی عمر 20 سال سے کم ہونی چاہیے کیونکہ اس زمرے کے امیدواروں کو اپنی 17 سال کی تعلیم مکمل کرنی چاہیے۔
  • امیدوار غیر شادی شدہ اور غیر منسلک ہونا چاہیے۔
  • تعلیم ایف ایس سی (پری میڈیکل)
  • جنس لڑکا
پاکستان آرمی کی نوکریاں 2022 تازہ ترین اشتہار
پاکستان آرمی کی نوکریاں 2022 تازہ ترین اشتہار
پاکستان آرمی کی نوکریاں 2022 تازہ ترین اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ

--- Sponsored Links ---


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button