Latest Jobs 2022

NICVD Jobs 2022 National Institute Of Cardiovascular Diseases


نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیو ویسکولر ڈیزیز پاکستان ایک ایسا ادارہ ہے جو دل سے متعلق مسائل میں مبتلا افراد کو صحت کی دیکھ بھال فراہم کرتا ہے۔ وہ دل کی بیماری اور دل سے متعلق تمام بیماریوں کی تشخیص اور علاج میں مہارت رکھتے ہیں۔ دل کے بارے میں بہت سی خرافات ہیں جو کہ عوام میں عام ہیں۔ NICS کے پاس ایک طبی ٹیم ہے جو دل کی بیماری کے بارے میں خرافات کو دور کرتی ہے، اور وہ لوگوں کو یہ سکھاتی ہے کہ وہ صحت مند دل کو برقرار رکھنے کے لیے کیا کر سکتے ہیں۔ نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیو ویسکولر ڈیزیزز پاکستان نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیو ویسکولر ڈیزیزز NICVD جابز پاکستان ایک قلبی صحت کی سہولت ہے جو دل اور عروقی امراض کی تشخیص اور علاج میں مہارت رکھتی ہے۔

وہ خدمات کی ایک وسیع رینج پیش کرتے ہیں، بشمول جسمانی امتحانات ایکو کارڈیوگرافی CMR ٹریڈمل اسٹریس ٹیسٹنگ کارڈیک کیتھیٹرائزیشن ایکو کارڈیوگرافی الیکٹرو کارڈیوگرام مریضوں کی نگرانی ماہرین کے ذریعے کی جائے گی کیونکہ وہ امتحان اور جانچ سے گزر رہے ہیں۔ تشخیص مکمل ہونے کے بعد، ماہرین علاج کے اختیارات فراہم کریں گے اور مریضوں کو دل کی بیماری سے بچاؤ کے لیے ایک منصوبہ اور ٹائم لائن قائم کرنے میں مدد کریں گے۔ اگر آپ کے پیارے کو دل کی بیماری کی تشخیص ہوئی ہے یا اسے دل کا دورہ پڑا ہے۔

--- Sponsored Links ---

دل کی بیماریاں دنیا بھر میں موت کی سب سے بڑی وجہ ہیں۔ ریاست پاکستان بھی اس سے مستثنیٰ نہیں ہے۔ قومی ادارہ برائے امراض قلب (NICVD) کو قلبی امراض کی روک تھام اور انتظام کی بڑھتی ہوئی ضرورت کو پورا کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ پاکستان، تقریباً 200 ملین آبادی والے ملک میں دل کے امراض کی شرح عالمی اوسط سے زیادہ ہے۔ دل کی بیماری پاکستان میں ہر سال 40 فیصد سے زیادہ جانیں لیتی ہے۔ دوسرے لفظوں میں، روزانہ تقریباً 140 افراد دل کی بیماری سے مرتے ہیں، یا ہر دو منٹ میں ایک پاکستانی کی جان جاتی ہے۔ ریاست دنیا کی پانچویں سب سے بڑی آبادی والی ریاست ہے۔ یہ 934 بلین ڈالر کی جی ڈی پی کے ساتھ بھی امیر ترین ملک نہیں ہے۔

قبل از وقت وینٹریکولر سنکچن (PVCs) دل کی بیماری کی کئی اقسام میں عام ہیں۔ PVCs وینٹریکلز، یا دل کے نچلے پمپنگ چیمبرز، یا ایٹریا، یا دل کے اوپری پمپنگ چیمبرز میں پیدا ہو سکتے ہیں۔ پی وی سی جسم کے باقی حصوں میں سفر کر سکتے ہیں اور ہر طرح کی پریشانی کا باعث بن سکتے ہیں۔ نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیو ویسکولر ڈیزیزز پاکستان (NICVD) جابز دل کی بیماری اور متعلقہ مسائل کے علاج اور روک تھام کے لیے ایک طبی ادارہ ہے۔ NICVD کا مقصد پورے پاکستان میں قلبی امراض کی تشخیص، علاج اور روک تھام ہے۔ ہمارے تجربے میں، NICVD کے پاس دل کی بیماری کے علاج اور روک تھام کے لیے تمام ضروری وسائل موجود ہیں۔

پاکستان میں امراض قلب کے قومی ادارے کا پاکستان میں کارڈیالوجی کے شعبے میں بہت سی کامیابیوں میں اہم کردار رہا ہے۔ کراچی کے ایڈورڈ میڈیکل کالج میں قائم ہونے کے بعد اسے کراچی کے ڈاؤ میڈیکل کالج میں منتقل کر دیا گیا۔ یہ ایشیا میں اپنی نوعیت کے قدیم ترین اداروں میں سے ایک ہے۔ انسٹی ٹیوٹ نے دل کی شریانوں کی بیماری اور ہائی بلڈ پریشر جیسی بیماریوں کو ختم کرنے کے لیے بڑے پیمانے پر تعاون کیا ہے۔

نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیو ویسکولر ڈیزیزز NICVD قلبی امراض کے لیے جامع، کثیر الضابطہ صحت کی دیکھ بھال فراہم کرتا ہے۔ کراچی، پاکستان میں واقع NICVD دل اور عروقی امراض کی روک تھام، تشخیص اور علاج کے لیے وقف ہے۔ NICVD تمام قسم کے قلبی مسائل کا علاج کرتا ہے جس میں ہائی بلڈ پریشر، دل کی بیماری، ہائی کولیسٹرول، ذیابیطس، موٹاپا، فالج، اور دل سے متعلق دیگر بیماریاں شامل ہیں۔ NICVD جابز اپنی کراچی اور اسلام آباد برانچوں میں کارڈیک اسکریننگ کی ایک وسیع رینج بھی مفت فراہم کرتی ہے۔

--- Sponsored Links ---

نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیو ویسکولر ڈیزیز (NICVD) میں کیریئر نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیو ویسکولر ڈیزیز (NICVD) میں، ہم دل کی بیماریوں کی تاریخ بنا رہے ہیں۔ ہم پاکستان کی صحت کو بہتر بنانے اور دل کی بیماریوں اور فالج کے بوجھ کو کم کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔ NICVD پاکستان کا ایک اعلیٰ ادارہ ہے جو مریضوں کو اعلیٰ معیار کی قلبی صحت کی دیکھ بھال فراہم کرتا ہے، جدید ترین قلبی تحقیق کرتا ہے، اور معالجین، نرسوں، اور متعلقہ صحت کے پیشہ ور افراد کی اگلی نسل کو تربیت دیتا ہے۔ NICVD جابس ڈاکٹر کے طور پر، آپ انتہائی ہنر مند اور حوصلہ افزا افراد کی ٹیم میں کام کرتے ہیں جو اعلیٰ معیار کی دیکھ بھال فراہم کرنے کے لیے وقف ہیں۔

قومی ادارہ برائے امراض قلب (NICVD) فی الحال ایک سائنس افسر کی تلاش میں ہے جو تحقیق کے اہم اقدامات تک ہر طرح کی مدد کرے۔ NICVD دل کی بیماری اور کارڈیالوجی کے شعبے میں سرکردہ آجروں میں سے ایک ہے۔ سائنس آفیسر کے طور پر، یہ آپ کی ذمہ داری ہے کہ آپ اپنا بہترین دیں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ تنظیم کامیاب ہو۔ NICVD ایک ایسے سائنس افسر کی تلاش میں ہے جو ممالیہ فزیالوجی، امیونولوجی، یا مالیکیولر بائیولوجی میں وسیع علم رکھتا ہو۔ اس شخص کو ایک مضبوط محقق، ماہر تعلیم اور ایک بہترین ٹیم پلیئر بھی ہونا چاہیے۔ یہاں کچھ خصوصیات ہیں جو NICVD جابز اپنے امیدواروں میں چاہتی ہیں۔

آسامیاں/ آسامیاں

  • پروفیسر
  • ایسوسی ایٹ پروفیسر
  • اسسٹنٹ پروفیسر
  • سینئر رجسٹرار
  • پروگرام مینیجر

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی NICVD کو کسی بھی مرحلے پر بھرتی کے پورے عمل کو بغیر کوئی وجہ بتائے روکنے یا منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
  • انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
  • ہاتھ سے کوئی درخواست قبول نہیں کی جائے گی۔
این آئی سی وی ڈی جابز 2022 نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیو ویسکولر ڈیزیز
این آئی سی وی ڈی جابز 2022 نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیو ویسکولر ڈیزیز

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

--- Sponsored Links ---

سرکاری ویب سائٹ


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button