Latest Jobs 2022

Latest Software Administrator Jobs in Islamabad September 2022 Advertisement


اسلام آباد میں ستمبر 2022 میں سافٹ ویئر ایڈمنسٹریٹر کی تازہ ترین نوکریاں تازہ ترین اشتہار کے ذریعے اعلان کیا گیا ہے کہ پاکستان کونسل آف سائنٹفک اینڈ انڈسٹریل ریسرچ (پی سی ایس آئی آر) کنٹریکٹ پر PSDP پروجیکٹ ڈیجیٹل ٹرانسفارمیشن، سٹرینتھننگ اینڈ آٹومیشن آف PCSIR کے تحت درج ذیل اسامیوں پر قابل اور تجربہ کار پیشہ ور افراد کو بھرتی کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔ ان میں میں سرکاری نوکریاں اسلام آباد مرد یا خاتون امیدوار درخواست دے سکتے ہیں اور ملازمت کے طریقہ کار کی تکمیل کے بعد اسلام آباد میں یہ نوکریاں حاصل کر سکتے ہیں۔

پوسٹ کرنے کی تاریخ19-09-2022
صنعتحکومت
ہائرنگ آرگنائزیشن سائنس اور ٹیکنالوجی کی وزارت
ملازمت کا مقاماسلام آباد
کے ذریعے درست
(آخری تاریخ)
02-10-2022
تعلیم تقاضےماسٹر سے پڑھا لکھا
ملازمت کی قسمپوراوقت
پوسٹس کی تعداد06+
اخبارجنگ
پتہسائنس اور ٹیکنالوجی کی وزارت
زپ کوڈ64000
نوکریوں کی ویڈیوز دیکھیںیہاں کلک کریں

اسلام آباد میں تازہ ترین سافٹ ویئر ایڈمنسٹریٹر کی نوکریاں ستمبر 2022 کا اشتہار

سری نمبر پوسٹ کا نام
1نیٹ ورک / سسٹم ایڈمنسٹریٹر
2سافٹ ویئر / ڈی بی ایم ایس ایڈمنسٹریٹر
3ڈرائیور
4جھاڑو دینے والا

نیشنل ہائی وے موٹروے ۔ پولیس نوکریاں 2022
👆 450+ آسامیاں👆

--- Sponsored Links ---

سرکاری تفصیلات نیچے اشتہار میں دی گئی ہیں۔

اسلام آباد میں ستمبر 2022 میں سافٹ ویئر ایڈمنسٹریٹر کی تازہ ترین نوکریاں

اسلام آباد میں تازہ ترین سرکاری نوکریوں کے لیے کیسے اپلائی کریں؟

عمومی سوالات

  • پراجیکٹ کی ضرورت کے مطابق عہدے داروں کی پوسٹنگ تبدیل ہو سکتی ہے۔ اشتہار، اہلیت کا معیار اور درخواست فارم دستیاب ہیں۔ www.pcsr.govt.pk. اہلیت کے معیار پر پورا اترنے میں دلچسپی رکھنے والے پاکستانی شہری اپنی درخواست ملازمت کے اشتہار کی اشاعت کے 15 دنوں کے اندر جمع کرائیں، امیدواروں کو لفافے کے اوپری دائیں طرف درخواست کی گئی پوزیشن کی نشاندہی کرنی چاہیے۔
  • ٹیسٹ اور انٹرویو کے لیے کوئی TADA ادا نہیں کیا جائے گا۔ دیر سے اور نامکمل درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔ صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو ٹیسٹ/انٹرویو کے لیے مدعو کیا جائے گا۔
  • تنظیم بغیر کوئی وجہ بتائے کسی بھی مرحلے پر بھرتی کے عمل کو روک یا منسوخ کر سکتی ہے۔ حکومتی قوانین کے مطابق عمر میں رعایت۔ جو پہلے سے حکومت میں ہیں۔
  • سروس مناسب چینل کے ذریعے اپلائی کی جا سکتی ہے تقرری سختی سے پی پی ایس کی بنیاد پر پی ایس ڈی پی پروجیکٹ کے لیے ہوگی) اور پوسٹیں خصوصی طور پر پروجیکٹ کی مدت کے لیے بنائی گئی ہیں اور جب پروجیکٹ مکمل ہو جائے گا تو یہ پوسٹیں خود بخود ختم ہو جائیں گی اور ان پوسٹوں پر ریگولرائزیشن کے لیے ذمہ داروں کی طرف سے کوئی دعویٰ نہیں کیا جائے گا۔ اس سلسلے میں غور کیا جائے گا۔ PCSIR، ایک مساوی ملازمت کے مواقع فراہم کرنے والا


--- Sponsored Links ---

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button