Latest Jobs 2022

Latest Assistant Director Finance Jobs in Punjab Information and Culture Department January 2023 Apply Online


ملازمتوں کی تفصیل

محکمہ اطلاعات و ثقافت پنجاب میں اسسٹنٹ ڈائریکٹر فنانس کی تازہ ترین نوکریاں جنوری 2023 تازہ ترین اشتہار کے ذریعے اعلان کیا گیا ہے اور دلچسپی رکھنے والے، متحرک، تجربہ کار، ہونہار امیدوار کی تلاش میں ہے تاکہ ان عہدوں کو ایک خوبصورت تنخواہ پیکیج اور محکمہ کی پالیسیوں کے مطابق الاؤنسز کے ساتھ پُر کریں۔ ان آسامیوں کے لیے پاکستانی شہریوں سے درخواستیں طلب کی گئی ہیں۔ تفصیلات ذیل میں دی گئی ہیں۔ ان میں پنجاب حکومت کی نئی نوکریاں ملک بھر سے اہل مرد/خواتین امیدوار تنظیم کے بیان کردہ طریقہ کار کے ذریعے درخواست دے سکتے ہیں اور بھرتی کے مکمل عمل کے بعد پاکستان 2023 میں یہ نوکریاں حاصل کر سکتے ہیں۔

پوسٹ کرنے کی تاریخ 20-12-2022
صنعت حکومت
ہائرنگ آرگنائزیشن محکمہ اطلاعات و ثقافت
ملازمت کا مقام پنجاب
کے ذریعے درست
(آخری تاریخ)
02-01-2023
تعلیم تقاضے متعلقہ قابلیت
ملازمت کی قسم پوراوقت
پوسٹس کی تعداد 31+
اخبار جنگ، ایکسپریس
پتہ محکمہ اطلاعات و ثقافت، لاہور
زپ کوڈ 54000
نوکریوں کی ویڈیوز دیکھیں یہاں کلک کریں

محکمہ اطلاعات و ثقافت پنجاب میں اسسٹنٹ ڈائریکٹر فنانس کی تازہ ترین نوکریاں جنوری 2023 آن لائن درخواست دیں۔

پوسٹ کا نام قابلیت
اسسٹنٹ ڈائریکٹر فنانس ایم بی اے

پنجاب پبلک سروس کمیشن کی نوکریاں 2022
👆 تازہ ترین آسامیاں👆

--- Sponsored Links ---

سرکاری تفصیلات نیچے اشتہار میں دی گئی ہیں۔

اسسٹنٹ ڈائریکٹر فنانس کی تازہ ترین نوکریاں

پنجاب حکومت کی نئی نوکریوں کے لیے اپلائی کیسے کریں؟

عمومی سوالات

  • براہ کرم پی پی ایس سی کی ویب سائٹ پر درخواست کی فیس، تحریری امتحان، انٹرویو سے متعلق “عام ہدایات” پڑھیں www.ppsc.gop.pk آن لائن درخواست دینے سے پہلے.
  • وفاقی حکومت یا صوبائی حکومت کے نیم سرکاری اور خودمختار اداروں کے ملازمین اور لوکل باڈیز کے ملازمین ایسے ادارے میں اپنی سروس کی مدت کے لیے عمر کی رعایت کے حقدار نہیں ہیں۔
  • اگر کوئی امیدوار پرائیویٹ فرم/اینٹی کے تجربے کا دعویٰ کرتا ہے، تو اسے انٹرویو کے وقت یہ ثبوت لانا ہوگا کہ فرم/اینٹی ایس ای سی پی، رجسٹرار آف فرمز یا کسی اور ریگولیٹری اتھارٹی کے ساتھ رجسٹرڈ ہے، ایسا نہ کرنے کی صورت میں اس کی درخواست جمع کرائی جائے گی۔ مسترد کر دیا جائے.
  • امیدوار اس بات کو یقینی بنائیں گے کہ وہ انٹرویو کے وقت حاصل کردہ نمبر / کل نمبر یا تمام ڈگریوں کے فیصدی سرٹیفکیٹ فراہم کریں گے، جو مجاز اتھارٹی کے ذریعہ جاری کیا گیا ہے۔ CGPA قابل قبول نہیں ہے۔
  • پی پی ایس سی کی ویب سائٹ کے علاوہ کسی اور کی طرف سے شیئر کی گئی کوئی بھی معلومات مستند نہیں ہے۔ لہذا، امیدواروں کو ایسی کسی بھی معلومات پر بھروسہ نہیں کرنا چاہیے۔
  • شارٹ ہینڈ ٹیسٹ اور ٹائپنگ اور مہارت کا ٹیسٹ، اگر ضرورت ہو تو، صرف لاہور میں منعقد کیا جائے گا۔
  • درخواست دہندگان کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ صرف درج ذیل ذرائع یعنی اے ٹی ایم، موبائل فون بینکنگ، انٹرنیٹ بینکنگ، اوور دی کاؤنٹر (قریب ترین *1 لنک ممبر بینکس برانچز پر جا کر)، جاز کیش، ایزی پیسہ، یو پیسہ، اور دیگر دستیاب استعمال کرکے فیس آن لائن جمع کریں۔ مائیکرو فنانس بینک تفصیلات کے لیے، براہ کرم پی پی ایس سی کی ویب سائٹ پر جائیں۔ www.ppsc.gop.pk

متعلقہ نوکریاں

لوکل گورنمنٹ اور کمیونٹی ڈویلپمنٹ ڈیپارٹمنٹ میں نوکریاں


--- Sponsored Links ---

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button