Latest Jobs 2022

Educators Jobs 2022 Latest Advertisement


دی ایجوکیٹرز سکول-پاکستان ایک ایسا ادارہ ہے جو پاکستان کی اگلی نسل کی تعمیر کے لیے وقف ہے۔ اسکول 100% رضاکارانہ بنیادوں پر کام کرتا ہے اور 16 سال سے زیادہ عرصے سے کام کر رہا ہے۔ اسکول کی ویب سائٹ کے مطابق، ایجوکیٹرز اسکول میں طالب علم-استاد کا تناسب 20:1 ہے۔ ایجوکیٹرز جابس اسکول میں 7:1 بورڈر ٹو ڈے اسکول کا تناسب ہے۔ اسکول کا خیال ہے کہ ملک کے نوجوانوں کو تعلیم فراہم کرنا انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔ ایجوکیٹرز سکول تمام درجات کے لیے امریکی پر مبنی نصاب پیش کرتا ہے، جس میں پاکستانی زبان اور ثقافت کا مطالعہ سال بھر شامل ہوتا ہے۔ اسکول گریڈ 4 کے لیے کمپیوٹر سائنس، روبوٹکس، اور آرٹ جیسے مضامین میں اختیاری بھی پیش کرتا ہے۔

دی ایجوکیٹرز سکول پاکستان اپنے طلباء کو عالمی معیار کا تعلیمی ماحول فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ اسکول کا عملہ ہے اور اس کی سربراہی اہل اساتذہ کرتے ہیں، جن میں سے سبھی طلبہ کو تعلیم دینے کے بہترین عمل کے لیے پرعزم ہیں۔ اسکول کا ایک بڑا کیمپس ہے اور سیکھنے کو تقویت دینے کے لیے غیر نصابی سرگرمیاں پیش کرتا ہے۔ معلم کا اسکول کراچی، پاکستان کا بہترین اسکول ہے۔

--- Sponsored Links ---

دی ایجوکیٹرز سکول، پاکستان فری لانس اساتذہ کا ایک گروپ ہے جو طلباء کو سیکھنے میں مدد کرنا جانتے ہیں۔ ان کے پاس انگریزی، ریاضی، سائنس، سماجی علوم اور تاریخ سمیت متعدد مضامین کا وسیع علم ہے۔ وہ سمجھتے ہیں کہ ہر بچے کا سیکھنے کا ایک مختلف طریقہ ہے اور وہ سیکھنے کی مختلف سطحوں کے مطابق ہو جائیں گے۔ یہ اسکول مسلسل طلبہ کی حوصلہ افزائی اور حوصلہ افزائی کرنے کی کوشش کر رہا ہے کہ وہ کامیاب ہو سکتے ہیں اور وہ جن چیلنجوں کا سامنا کر رہے ہیں ان پر قابو پا سکتے ہیں۔ انہیں اس حقیقت پر فخر ہے کہ وہ طلباء کے خوابوں کو پورا کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ دی ایجوکیٹرز جابس سکول، پاکستان کا بنیادی مقصد طلباء کی زندگیوں میں تبدیلی لانے کے قابل ہونا ہے۔

دی ایجوکیٹرز سکول ایک نجی طور پر چلایا جانے والا، بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (BSE) سے منسلک، غیر منافع بخش ادارہ ہے۔ 1970 میں قائم ہونے والے، اسکول نے، نرسری سے لے کر گریڈ 1 تک کی کلاسوں کی ایک جامع رینج کو شامل کرنے کے لیے تیار کیا ہے، یہ اسکول بڑے پیمانے پر تعلیمی اختراعات میں سب سے آگے جانا جاتا ہے۔ یہ نئے پروگراموں، کورسز اور مواد کی مسلسل ترقی سے نمایاں ہوتا ہے۔ یہ اسکول تعلیمی اور غیر نصابی سرگرمیوں میں اپنی شاندار کارکردگی کے لیے بھی مشہور ہے۔ دی ایجوکیٹرز سکول ایسی تعلیم فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے جو اس کے طلباء کی دلچسپیوں اور ضروریات کو پورا کرے۔ سیکھنے والوں پر یہی توجہ ہے جو بالآخر ہماری کامیابی کا باعث بنی۔

دی ایجوکیٹرز سکول پاکستان اسلام آباد میں واقع ایک غیر منافع بخش نجی سکول ہے۔ وہ بچوں کو پری اسکول سے لے کر بارہویں جماعت تک تعلیم فراہم کرتے ہیں۔ دی ایجوکیٹرز سکول ان بچوں کے لیے ایک سستی پرائیویٹ سکول ہے جنہیں اہل افراد کے ذریعے اعلیٰ سطح کی دیکھ بھال اور تعلیم کی ضرورت ہوتی ہے۔ ان کے دو کیمپس ہیں، ایک اسلام آباد میں اور دوسرا راولپنڈی میں۔ دی ایجوکیٹرز سکول کو پاکستان کونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ نے تسلیم کیا ہے۔ PKCER پاکستان میں اسکولوں کے لیے واحد ایکریڈیشن سنٹر ہے۔ 2,500 سے زیادہ اسکول اور نصاب ہیں جو PKCER کے تحت لائسنس یافتہ ہیں۔ اسکول کو بین الاقوامی بکلوریٹ آرگنائزیشن نے تسلیم کیا ہے جس کا مطلب ہے کہ یہ عالمی معیار کے اسکول کے طور پر تنظیم کے سخت معیارات پر پورا اترتا ہے۔

دی ایجوکیٹرز جابس سکول ایک ایسا سکول ہے جو پاکستان میں بچوں کو اعلیٰ معیار کی تعلیم فراہم کرتا ہے۔ اسکول مستقبل میں مسابقتی برتری حاصل کرنے میں بچوں کی مدد کے لیے بہت سے مختلف مضامین میں تعلیم پیش کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ اسکول ہر طالب علم کو ایک ایسی تعلیم فراہم کرنے میں دلچسپی رکھتا ہے جو ان کی کامیابی کے امکانات کو زیادہ سے زیادہ بنائے۔

--- Sponsored Links ---

دی ایجوکیٹرز جابس سکول پاکستان ایک پیشہ ورانہ ادارہ ہے جو پاکستان میں 8 سے 18 سال کی عمر کے طلباء کو انگریزی، ریاضی اور سائنس کے مضامین میں وسیع تربیت فراہم کرتا ہے۔ دی ایجوکیٹرز جابس سکول پاکستان ایک پیشہ ورانہ ادارہ ہے جو پاکستان میں 8 سے 18 سال کی عمر کے طلباء کو انگریزی، ریاضی اور سائنس کے مضامین میں وسیع تربیت فراہم کرتا ہے۔

آسامیاں/ آسامیاں

اہلیت کی شرائط

  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی۔
  • انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو مدعو کیا جائے گا۔
  • ہاتھ سے کوئی درخواست قبول نہیں کی جائے گی۔
ایجوکیٹرز کی نوکریاں 2022 تازہ ترین اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ

--- Sponsored Links ---


Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button