Latest Jobs 2022

BOP Jobs 2022 Bank of Punjab Advertisement


بینک آف پنجاب کو کمپنیز آرڈیننس 1984 کے تحت 1 ستمبر 1961 کو ایک قومی بینک کے طور پر قائم کیا گیا تھا۔ بینک ایک پبلک لمیٹڈ کمپنی ہے جو سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان (SECP) کے ساتھ رجسٹرڈ ہے اور کراچی اور لاہور اسٹاک دونوں پر درج ہے۔ تبادلہ۔ یہ مکمل طور پر پاکستان کی ملکیت اور آپریٹڈ بینکنگ ادارہ ہے جس کا ہیڈ آفس لاہور میں واقع ہے۔ بوپ نوکریاں

بینک 170+ سے زیادہ برانچوں، 350+ سے زیادہ ATMs، اور 40+ سے زیادہ مائیکرو ATM مقامات کا نیٹ ورک چلاتا ہے۔ یہ پاکستان بھر میں 170+ شاخوں کے نیٹ ورک اور 7 بین الاقوامی مقامات پر موجودگی کے ذریعے 2.1 ملین سے زیادہ صارفین کو خدمات فراہم کرتا ہے۔ پنجاب بینک پاکستان کا ایک معروف تجارتی بینک ہے۔ اس کی بنیاد 1902 میں لاہور، پنجاب، پاکستان میں رکھی گئی۔ بینک آف پنجاب کا مارکیٹ شیئر 2016 تک 9.68 فیصد تھا۔

--- Sponsored Links ---

آج پورے پاکستان میں اس کی 480 سے زیادہ شاخیں اور 5,000 سے زیادہ اے ٹی ایم ہیں اور پاکستان میں نجی بینکوں میں اس کا سب سے بڑا برانچ نیٹ ورک ہے۔ پنجاب بینک آف پاکستان ملک کا نجی بینک ہے۔ بینک آف پنجاب کا ملک بھر کے 111 شہروں میں 250 سے زیادہ برانچز اور 650 اے ٹی ایمز کا ٹھوس نیٹ ورک ہے۔ بینک نے اپنی سرگرمیاں اپریل 2000 میں دو قائم شدہ بینکوں، نیشنل بینک آف پاکستان اور حبیب بینک لمیٹڈ کے درمیان اتحاد کے نتیجے میں شروع کیں۔

بینک آف پنجاب 1951 میں کمپنیز ایکٹ 1913 کے تحت ایک مشترکہ اسٹاک کمپنی کے طور پر قائم کیا گیا تھا۔ بینک لاہور، پاکستان میں واقع ہے۔ بینک ایک سرکردہ صوبائی کمرشل بینک ہے جو پورے پاکستان میں اپنے صارفین کو مالیاتی خدمات کی ایک جامع رینج فراہم کرتا ہے۔

پنجاب پاکستان کا سب سے زیادہ آبادی والا اور دوسرا بڑا صوبہ ہے۔ یہ ملک کے سب سے متنوع اور ترقی پسند صوبوں میں سے ایک ہے جس میں ایک اچھی طرح سے ترقی یافتہ سماجی انفراسٹرکچر، ایک بھرپور ثقافتی ورثہ اور اقتصادی ترقی کا قابل رشک ٹریک ریکارڈ ہے۔ بوپ نوکریاں

بینک آف پنجاب میں نوکریاں سب سے زیادہ پرکشش ملازمتیں ہیں کیونکہ یہ سرکاری شعبہ ہے۔ پنجاب کے تمام امیدوار بینک آف پنجاب کی نوکریوں کے بارے میں جانتے ہیں۔ بینک آف پنجاب میں تازہ ترین ملازمتوں کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کے لیے امیدواروں کو کوئی فیس ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ تمام امیدواروں کے لیے مفت سروس ہے۔ خواہشمند اسکیم کے مطابق آن لائن اور آف لائن درخواست دے سکتے ہیں جس پر وہ درخواست دینا چاہتے ہیں۔

--- Sponsored Links ---

آسامیاں/ آسامیاں

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی Bop کو کسی بھی وقت بھرتی کے پورے عمل کو روکنے یا منسوخ کرنے کا حق حاصل ہے۔
    بغیر کوئی وجہ بتائے اسٹیج۔
  • انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
BOP نوکریاں 2022 بینک آف پنجاب اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں

سرکاری ویب سائٹ


--- Sponsored Links ---

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button